Träningen är igång !

2011-05-12 - 20:54:06
Nu jävlar börjar träningen komma igång, precis vart ute med syrran och sprungit lite, så otroligt skönt! Förut var jag träningsgalen att jag verkligen fick trappa ner, jag åt rätt, träna varje dag, till och med för mycket, samt fotbollen, tillslut fick jag lägga av för höll på att hamna på sjukhus + kom för mycket efter i skolan! Sen dess har jag för det mesta fokuserat på skolan, jobb m.m. Men nu är det dags men kommer inte bli lika överdrivet! Allt för att må bra och ha en bra hälsa! Så nu blir det ut att springa minst 3 dagar i veckan och det känns otroligt sköööönt !!!
Nu ska jag käka nått sen hoppa in i duschen sen plugga, prov i kost imorgon, !!!
Hoppas alla kommer ha en underbar helg, själv ska man till strömstad till kusinens konformation ")
Kusinen Evelina till vänster och jag till höger, skara sommarland 09 ")
Postat av: Nattiiz

Sv: Jodå, allt är toppen ! :)

2011-05-12 - 21:22:51
URL: http://nattiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0