Skämt om norrmän!

2011-06-26 - 12:06:47

- Vet du vad man kallar en svensk som står mellan två norrmän?
- Nej!
- Tolk!

-

- Vilken likhet finns det mellan norrmän och spermier?
- De finns i miljontal, men bara av ett fåtal blir det människor.

-

Norska väninnor emellan.
- Min man är impotent.
- Åh, är han! Min är bara disponent.

-

- Vet du varför norrmännen skyndar sig genom en dörr som öppnas och stängs med fotoceller?
- Nej!
- De vill inte släppa in kylan.

-

Vet du varför norrmän sätter plåster över munnen?
- Nej!
- De vill inte att flugorna skall flyga in.

-

- Vet du varför den norska flickan hoppade från översta våningen på skyskrapan?
- Nej!
- Hon ville prova Always Ultra med vingar.

-

En ung norrman söker arbete på kontor.
- Vilken utbildning har ni?
- Jag är analfabet och det har jag alltid varit.
- Okey! Hur stavas det?

//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0