Skåneland

2011-07-05 - 08:46:38
Tjooo folket, då sitter man i skåneland igen, har precis vaknat så sitter och käkat lite, kollar även på barnprogram barnslig som jag är! Ut i solen blir det sen iaf, kanske drar ner till stranden eller något! Eller så lägger jag mig bara här utanför, haha!
Ja i fredags då så jobbade jag, det gick bra, eller har gått bättre men fick iaf 5, och vi hade ett mål och vi och Fortum tävlade, vi nådde över målet och därför får vi en bonus på lönen, det gillar vi! Sen blev det in till stan, möta Max, för er som inte fattar haha så var jag med Alexandra och vi skulle på festen hos hayati, iaf så köpte han dricka till oss sen far vi med bussen och sen festa vi loss! Morgonen efter mådde man bra iaf, lite huvudvärk tack vare Max som skalla mig så har fortfarande en stor bula i pannan och är öm som fan -.- Men fick gå upp jätte tidigt för skulle packa saker till skåne, men först skulle jag till farmor som bor i angered för hon skulle flytta och hade lovat henne att hjälpa till. Så halvt bakis som man var gled man iväg. Allt gick bra, sen var det bara tågresan.
Väl framme vid en sisådär 8 köpte vi thaimat och tog med oss hem, det var mycket gott! Sen fick vi tag i dricka så då drog vi till åstorp till Carro som hade fest. Där festa vi iaf och kan säga som så, jag vill inte dricka tequila igen, fyfan va äckligt det är!!!
Nu sitter jag här, Jack är hemma efter ett par veckor i kalmar hos hans underbara tjej Linda, (som jag förövrigt tycker kan komma ner ett tag igen)
Hampus jobbar men blir inte så mycket tror jag.
Nu har jag skrivit väldigt mycket, får hoppas ni orkar läsa allt! Men det är ungefär det som händer i nuläget, skriver kanske mer sen och med bilder från solen")

Ha det göött alla underbara läsare :)

//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0