Snö och hagel

2011-05-03 - 14:31:08
Det var inte så kul att vakna imorse och titta ut, haglade och snöade, trodde sommarn var på väg jue! Praktiken gick bra, men är trött, var ett tag sen jag jobbade men det gick bra ") Var i torslanda och la ett badrum, ganska stort badrum, förutom att jag var helt slut så gick det bra, limmade på och spacklade och svetsade!

Sen blev det hem och nu ligger jag här och slappar. Mår inte alls bra, mina tankar är på annat håll och vet inte vart jag ska ta vägen.....
Imorgon är det nationella så ska möta hayati utanför skolan så får vi hoppas på det bästa!

Till helgen ska jag till skene till kusinerna och Janne, faster är i turkiet nu med moster så blir jag, Janne och barnen ") Mysigt!

Bilder kommer senare ")
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0