Never let the fear of striking out, Keeping you from playing the game

2011-05-24 - 20:57:49
Tjena folket! Idag försov jag mig, på ett sätt. Vaknade halv 6, tog på mig arbetskläder, käkade, la mig i sängen och kolla tv, så somna jag -.- Skulle åka halv 7 men somnade och vaknade vid 9, ja va inte riktigt glad då! Så det blev att ringa firman, förklara läget, allt är inte speciellt bra här hemma just nu. Men jag la mig i sängen igen och kollade mer tv, sen åkte jag och träffa Alexandra, jobbade lite, fick 4 så rätt nöjd. Imorgon är det även lönedags, riktigt skönt!


Läget här hemma är inte alls bra, syrran är hur utflippad som helst och bor just nu hos hennes pappas ex, så vi har ingen aning om hur vi ska göra, mamma ska med henne till bup på torsdag. Går inte ens att förklara allt, det hade tatt flera timmar att förklara. Sen har jag också mått riktigt skit som jag skrivit vissa gånger, har sagt att jag ska förklara men det har inte blivit av bara, men nu är det dags känner jag, skönt att få ut det.

Runt annandag påsk blev jag påhoppad och nästan våldtagen av en man i brunnsparken, jag hade varit hemma hos Alexandra och Max och käkat lite mat och snackat, så när jag skulle hem skulle jag in till pressbyrån och då blev jag påhoppad, han slet sönder mina trosor klänningen åkte upp men på något sätt kom jag loss och sprang för livet, jag grät hela vägen och spydde lite här och där, ringde mamma i panik och hon sprang till bilen och hämtade mig på centralen, så blev det hem, ringde min kille och förklara allt, han tog bilen och körde från helsingborg och hit för att ta hand om mig. Medans jag väntade på han hoppa jag in i duschen och skrubba av mig hans doft. Sen kom min hjälte, vi åkte till donken först så han kunde få mat, så blev det hem och snacka, klockan var väl runt 1 halv 2 på natten då. När vi sen la oss så krama han mig hårt och då fick jag panik, han krama mig på samma sätt som mannen gjorde, inte exakt samma men ni förstår säkert. Och det blev sjukt jobbigt för mig, jag börja gråta och visste inte vart ja skulle ta vägen. Dagen efter åkte jag med min kille ner till helsingborg och var där från tisdag till söndag. Sen blev det att åka till firman måndagen efter och förklara läget. Dom förstod och även skolan, går hos kuratorn minst en gång i veckan.
Än idag har jag svårt att gå i stan själv utan att få panik. Jag sover jätte dåligt och har mardrömmar om händelsen, om och om och om igen. Det börjar bli bättre nu tack vare mina underbara vänner och speciellt tack till den älskade tjejen som också har den här bloggen, älskar dig hayati, du har vart ett stort stöd!

Skönt att få ut det, men livet börjar bli bättre och det är bara att ta ett steg i taget !
Imorgon blir det iaf att jobba igen, ska även se om jag kan jobba där i sommar! Nu ligger jag och tittar på tv och snart börjar Desperate Housewives.
Till helgen blir det helsingborg igen, ska på hotell med hjärtat, mysigt !!!
Nu avslutar jag detta inlägget, blev rätt långt ser jag :)

//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0