Du !

2011-05-17 - 18:47:28
Du gjorde mig till en bättre person,
mognare som tar mer ansvar.
Första gången jag såg dig var jag för blyg för att våga
vara med dig, jag bara lyssnade vad du och en annan talde om.
Du har fått bort min blyghet också, nu vågar jag tala med
så kallade främlingar, som du är vänner med.
Jag kan ta första steget och tala med en bekant och betee mig
normalt utan att verka blyg eller nervös.
Du har gjort mig till en gladare person som tar vara på livet.
Du gör värden så underbar i mina ögon, så när vi grälar är
det som att värden håller på att gå under, allt känns så
värdelöst.
Men när vi inte grälar är allt så underbart och jag vill bara
stanna tiden och få bevara stunden i all evighet!

Jag älskar dig <3

//Michelle
Postat av: Anonym

Hej har du en bra start på denna onSDAG?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-18 - 09:34:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0