Segway

2011-06-05 - 23:22:40
Tjo folket! Sista kvällen nu i helsingborg sen blir det hem och jobba röven av sig och fixa det allra sista i skolan innan lovet! Fyfan va skönt det ska bli. Idag har vi vart nere på stranden och badat och solat, otroligt skönt men det va lite kallt i vattnet men sen att lägga sig i solen va inte helt fel heller, en kall öl på det med. Sen blev det hem och käka och sen iväg till campingen till Dan och snacka lite och sånt. Sen kom älsklingen och så åkte vi hem och kollade finalen på BB och det va ju Simon som vann, Peter kom tvåa och Martin trea, Simon va ju helt klart värd det och för att inte tala om hans kropp heller! WOW säger jag bara ;) Men det va bra men så jevla tradigt att allt är slut nu och man får vänta till nästa år! BIG BROTHER FOREVER IN MY HEART!!!!
Simon vann big brother 2011
Peter kom 2-a
Martin kom 3-a
Sen va även alla vi igår och åkte en sån här rolig sak, en segway, fyfan va kul det va, orkar inte ens förklara hur allt funkar men sök på google på segway och läs, kan garantera er att det är otroligt värt pengar att åka en sån här, fyfan va kul vi hade! Jag och älsklingen ska även ta en liten tur imorgon bara vi i 2h med dom. Sen blir det att jag även åker hem imorgon och förhoppningsvis kan jobba på tisdag, knät är sådär, kan fortfarande inte sitta på knä och det värker sjukt mycket, så vi får se! Nu ska jag käka chips och kolla tv så skriver mer imorgon och då kommer även bilder :)
Kram på er //Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0