Jag vill sova...

2011-06-03 - 08:16:25
Tja folket, uppe innan tuppen idag känner jag. Igår så gick jag och älsklingen in och la oss, vid 2-tiden sa han att han åker och jobbar för han kunde inte sova, han skulle upp vid 4 men han visste att om han somna skulle han inte vakna, så vi båda gick upp, han starta kaffe och gjorde lite mat, jag satte mig vid tvn och var hur pigg som helst. Sen åkte han och vi prata lite i telefon för jag kunde verkligen inte somna, jag käkade, titta TV, Jack och Linda sov som två grisar. Sen tillslut runt efter 4 somna jag, sen ringer väckarklockan vid halv 7, då var det dags att gå upp och tvätta, pigg som man va gick man upp och rensa tvätten, Jack hjälpte mig att bära allt till tvättstugan. Så nu ligger jag här med Kitty och väntar på tvätten, Linda har somnat om. Sen när all tvätt är klar ska jag ta mig fan sova!

Är så trött så jag vet inte va jag heter!
Senare ska nog jag och Linda och Kitty pallra oss ner till gröningen och sola lite och gå runt där, sen blir det mys med älsklingen ")
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0