It breaks my heart in two

2011-06-21 - 21:52:17
Mitt hjärta gråter det gråter utav skammen! Att jag kunde vara så dum, och nästan förstöra vårt förhållande, vårt liv som vi bygger på. Att få ha dig i mitt liv, gör mig lyckligare än nånsin och jag hoppas du förstår det, du är mitt allt och jag älskar dig. Att ha gjort dig så besviken och sårat dig så, gör mig verkligen arg och ledsen, ändå gav du mig en chans till! Vet att du fortfarande är sårad och besviken men jag bygger på det, tilliten, den kommer!

Jag vill tacka dig för allt du gjort för mig,
tack för du älskar mig
tack för du ställer upp
tack för du hjälper mig
tack för du stöttar mig
tack för du skäller på mig

älskling, tack för allt! //michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0