Hej trötter...

2011-06-08 - 22:01:57
Michelle Nilsson
Är trött idag, vaknade typ 11 och drog iväg till läkarn och sen till stan och träffa Pumba en stund, sen hem och lägga sig i sängen och typ döö. Haha nej men vila lite sen ner till affären och köpa saker till mamma, fick även köpt lite godis, en cola, tandborste (glömde min i helsingborg), diadem och hårklämma till mig själv ") Så nu ligger jag och tjockar mig i denna värme och kollar The Day After Tomorrow!
Imorgon är det sista skoldagen, ska möta Pumba i stan, snackar med hayati nu på msn, hon har det bra utomlands och träffat en kille ;) Hon kommer hem i övermorgon så längtar efter henne!!!
Nu ska jag kolla färdigt filmen sen sova :)
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0