Besviken så det skriker om det

2011-05-22 - 21:08:45
skitsnack skitsnack skitsnack, ska det aldrig ta slut!? så sjukt och äckligt trött på skitsnack, jag hoppas ni vet vilka ni är för har fått reda på saker som gjorde mig grymt besviken! fyfan asså, känt er ett par år men det trodde jag inte om er, seriöst väx upp för fan, så sjukt trött på det.....

folk som tror dom vet nått och att snacka skit bakom min rygg och att jag sen får reda på det av en vän till både mig och dig, det suger verkligen... vart vänner sen 7-an, inte lång tid men vi klickade och blev bästa vänner, så får jag höra det här, väx upp förfan, så trött på dig och ditt jävla skitsnack. besviken är vad jag är, det trodde jag inte om dig! friends for life, det var va du sa, yeah right...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0