Ojojoj!!!

2011-06-28 - 22:45:58
Känner att jag inte skrivit på ett tag, men är för tillfället nere hos hjärtat i Helsingborg, vart här sen torsdags men åker hem imorgon då min mamma fyller år. Läget är stabilt just nu och jag har gått och blivit mamma :D Haha inte på det sättet, skvallrar inte än men lägger upp bilder lite senare då jag inte vet vart min sladd är, vi fixar här hemma.
Knät känns bra fast har svårt att jobba, kan knappt sitta på knä och jobba i 5min utan att jag får ont, men det blir säkert bra! Ska se om jag kan jobba nånting nästa vecka där, om inte får jag jobba hos Göta, det löser sig på ett eller annat sätt.
Torsdag och fredag ska jag jobba hos göta iaf och då får jag träffa älskade Alexandra, ska även va med henne på fredag och hitta på något med henne och Max, kanske grilla eller nått, det märker vi")
Imorgon blir älskade mamma 37 och lite folk kommer till oss på kvällen, sen kanske jag ska träffa Pumba och kolla fotboll!
Bilder på vad som hänt och lite från midsommar kommer senare då det är full rulle här hemma, jag skriver mer snart igen :)
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0