Sommarlov, hmm?

2011-06-16 - 10:35:39
Ja sommarlov har man ju då, känns inget speciellt, är nere i helsingborg, hänt lite skit så det har skakat om vårt förhållande men det börjar bli bättre, han är fortfarande rätt arg men det kommer bli bra! Har inte gjort speciellt mycket, vart med han och jobbat, suttit uppe långt in på nätterna och pratat, kollat film och lite allmänt. Imorse vaknade jag iaf av att Hampus sa till mig att ligga kvar i sängen, då får jag panik för jag visste att ormjäveln hade rymt, han och Jack sprang omkring som dårar med ficklampor och letade i alla hörn, han trodde ormen smitit ut genom fönstret då vi alltid sover med det öppet, men sen tänkte jag på våran säng för ormar söker till värme så jag kollade med ficklampan och ta-da, ormjäveln låg på kanten in till väggen och gissa om jag fick panik, vi har ju ingen aning om när han rymde så jag har sovit med en orm! USCH -.- Han var rätt kall så fick skynda oss att lägga han i terariumet så han fick värme.

Sen åkte dom och jobbade så ligger här själv i min ensamhet, haha men tur är att han jobbar dagtid nu så han kommer hem snart igen ")
Tvungen att fråga Jack imorse var det va för dag för har verkligen inte koll på dagarna här!
Nu ska jag fortsätta kolla tv och vänta på hjärtat :)
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0