Helsingborg

2011-06-02 - 18:29:48
Hallå folket, ja som ni ser som förra inlägget så har det inte alls vart bra uppdateringar här och jag lovar att vi båda ska skärpa oss. Jag kan börja med att säga att jag är nere i helsingborg nu för förra fredagen i skolan hade vi vårt sista idrottspass med skolan och vi spelade en sorts bollsport och jag hoppade upp och landa fel så jag har pajat mitt knä, det är helt vätskefyllt och jag kan knappt gå, va hos läkarn i måndags och han sa att jag får försöka gå lite mer och har fått tabletter för det, så han sa att efter 2veckar ska jag vara i fit for fight och kunna jobba igen, så han sjukskrev mig, det suger verkligen! Menmen inte mycket att göra, men det som skrämmer mig mest va att han sa att det kommer komma följder efteråt att jag kan ha ont i vissa ställningar och eftersom jag behöver mitt knä till mitt arbete så skrämmer det mig nått så otroligt, men vi får bara hoppas på det bästa!

Iaf så är här nere och har det underbart, Jack, Hampus och Linda sitter där ute nu och grillar så passar på att skriva lite, underbart väder har vi och jag och Linda va ute förut och solade. Så det blir go mat snart och sen ska jag och Linda kränga i oss jordgubbar med grädde och socker!!!! Förövrigt har det inte hänt så mycket men livet är allmänt bra just nu och börjar må bättre.

Jag och Lindas underbara hund Kitty ")


Älsklingen och Kitty ")


Här är underbara Linda som är en otroligt go tjej som jag lärt känna nu, vi kommer bra överrens och det är riktigt härligt ")

Nu kom Linda in så vi ska snacka lite så skriver sen :)
KRAM MICHELLE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0