Fucking knähelvette

2011-06-07 - 20:22:43
Fyfan vilken smärta, vaknade idag av att mamma väckte mig för somnade om efter väckarklockan så hon fick väcka mig så va det dags att åka. Åkte till firman och drack kaffe med folket och sen åkte jag med Micke, skulle lägga matta i ett kök, så kapade mattorna och åkte, och under dagen blev knät värre för bar parkett och mattor upp till tredje våningen, där fanns ingen hiss. Så efter alla trappor och en massa bärande upp och ner så blev knät värre och lyckades vrida det igen så har mycket ont nu, så imorgon stannar jag nog hemma imorgon och vilar.
Åkte även sen och jobbade lite på göta, fick sålt till mitt hjärta som jag ringde haha, det va skit kul och kunde verkligen inte sluta skratta! Så det va kul. Nu ligger jag hemma i sängen och slappar och kolla simpsons.
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0