Bröstförstoring

2011-06-16 - 10:46:28
Jag undrar lite vad folk tycker om bröstförstoring, jag har själv vart lite emot det men har läst mycket om det nu under den senaste tiden och tänker att det finns massvis med folk som gör det för att förbättra sitt självförtroende, jag vill va en av dom, okej folk kanske säger och tycker att det är en dum idé för jag redan har bra bröst men jag är inte nöjd med dom, jag vill ha lite större som passar min kropp och storlek bättre. Har läst på olika sidor och vet riskerna men har även sett resultat och deras åsikter om det, och dom flesta är nöjda faktiskt.
Jag tycker folk som gör det, det är helt okej, inget fel med att förbättra sitt självförtroende!
Det är helt okej !!!
Så undrar lite om ni kan skriva lite om vad ni tycker och vad ni har för åsikter ")

Vill inte direkt ha sånna här men större iaf ^^ //michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0