Bär det med stolthet

2011-04-21 - 21:16:01
Du bara dök upp som ett ljus
En flammande låga i mörkrets sken
Dina intelligenta ord och din vishet
Alla dina kloka ord stannar i mitt inre
Jag delar med mig av mina till dig
För tillsammans är vi starka
Så länge du finns för mig, så finns jag för dig
För våra band ska aldrig klippas av
Våran vänskap ska aldrig ta slut
För varje sekund betyder du mer för mig
Varje ögonblick som svävar förbi
Och försvinner spårlöst i tomma intet
Du har en plats i mitt hjärta föralltid
För jag har gett dig nyckeln
Ta hand om den och bär den med stolthet
Det finns ett bara ett original av oss alla
Därför ska man ta hand om sig själv
Så att det inte försvinner
Låt mig få vara din vän
Bär det med stolthet mitt hjärta, jag gör det!
//Michelle
Postat av: kaffehörnan

Nu när du säger det, så känner jag igen en bild i vänstersidan

Så vackert skrivit

2011-04-21 - 23:35:32
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0