Störande!!

2011-04-24 - 10:11:02
Alltså detta borde egentligen inte angå mig eftersom jag inte lär få rynkor förän om typ 8495894år.

Men det stör mig som fan när man kollar på tv och granier, loreal och andra märken gör reklam för antirynkkrämer och det är unga personer som är med i reklamen och använder produkterna.
Jag menar man får väl fan inte rynkor när man är runt 30?





Ta dessa bilder som exempel. Dom är iallafall mycket mycket yngre än vad man är när man börjar få rynkor. Så fattar inte varför det är dom som är med i själva reklamen. Borde vara helt självklart att det ska vara någon som är äldre typ 50+ inte 40-.  Om dom här krämerna nu är så jävla bra som det får det att låta som, varför inte använda äldre kvinnor i reklamerna då? 

Aja iallafall sånt här är sjukt irriterande när man börjar tänka på det.
Men nu ska jag sova ska upp relatvit tidigt imon eftersom morfar ska gifta sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0