"pusskalas"

2011-04-17 - 12:03:15
Hejsan Jag och Michelle var på lokalfest igår. Det blev en lyckad kvälll, så tack för den Michelle!! Hennes kille och hans kompis kom upp för att hämta henne mitt i natten. Jag kunde också åkt med men sängen lockade mera just då.  För min del blev de ett riktikgt "pusskalas" kolla bilderna så förtstår du.


Ja och michelle bakom


Jag och Michelle










Michelle, jag

Michelle om du vil ha mer bilder på dig så fyll på själv. De är lite svårt att veta vilka du tycker är okej och inte. Tack för kvällen och en trevlig helg med dig // Anna Hayati
Postat av: michelle

haha tack för allt hjärtat !

2011-04-17 - 13:48:36
URL: http://miichellenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0