Lite vårkänslor

2011-04-21 - 16:13:28
Tog dessa underbara bilder igår när vi hade rast på jobbet!

Har miljoner tankar och funderingar som simmar runt i huvudet på mig.
Vad ska man göra? Vad ska man välja?
Kommer detta bli bra, eller kan det bli ännu bättre?
Vilken väg ska man ta? Har man valt en väg, så kan man inte
vända. Har man valt en väg så försvinner de andra med vinden.
Så vad ska man göra för att allt ska bli så bra som man
hoppas på?
Ska man gå till höger? Eller till vänster? Eller ska man
kanske gå rakt fram? Eller ska man kanske stå kvar på
samma plats för att vänta på att en ny väg dyker upp?
Jag har ingen aning.
Men allt jag vet är att har jag valt en sak,
försvinner allt annat!
Har miljoner tankar och funderingar som simmar runt i huvudet på mig.
Vad ska man göra? Vad ska man välja?
Kommer detta bli bra, eller kan det bli ännu bättre?

Vilken väg ska man ta? Har man valt en väg, så kan man inte
vända. Har man valt en väg så försvinner de andra med vinden.

Så vad ska man göra för att allt ska bli så bra som man
hoppas på?
Ska man gå till höger? Eller till vänster? Eller ska man
kanske gå rakt fram? Eller ska man kanske stå kvar på
samma plats för att vänta på att en ny väg dyker upp?

Jag har ingen aning.
Men allt jag vet är att har jag valt en sak,

försvinner allt annat!

//Michelle
Postat av: Josefine Andersson

tack hih :D tycker jag med!

2011-04-21 - 16:19:47
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: AnnaMichelle! BYGGBRUDAR

skit fina bilder michelle :)!

2011-04-21 - 17:10:23
URL: http://byggbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0