Lite kort om oss och underbara Michelle!

2011-04-14 - 17:58:42

Vi är två tjejer som heter Anna och Michelle. Vi går andra året på en byggline som lärlingar. Här i bloggen kommer du kunna läsa om oss. Även massa humor och dikter.


Om Michelle! - skrivet av mig, Anna!

Hon är en underbart rolig och trevlig tjej. Michelle har ganska mycket temprament och kan ibland bli lite bitter. Men emot mig har hon alltid varit oerhört snäll. Till och med när jag råkade sätta en kniv i hennes finger förra året så att hon fick åka in och sy.

När jag lärde känna henne var hon ganska killig utav sig. Bara stora kläder, hade knappt något smink och så.
Men idag är det helt klart annorlunda. Hon klär sig i bra kläder och sminkar sig till och från.

Hon är en väldigt enkel och lättsam person. Ställer inga krav på att man alltid ska vänta i skolan eller vara just där hon är. Vilket jag uppskattar mycket. Pålitlig, hjälpsam och ställer alltid upp om det är något.

Bild på henne!

Helt enkel en underbar tjej som jag är glad att jag träffade! Min habibi // Hayati (Anna)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0