Here We Go

2011-04-15 - 16:37:34

Kom precis innanför dörren. Jag ska fixa lite och sedan in till stan och möta Michelle, hon ska sova här inatt. Vi ska försöka fixa en header men de jobbet överlåter jag till henne. Vi ska ha de mys och kanske färga utväxten på våra hår också. Båda är ju svarthåriga för tillfället! Jag färgade först och övertalade henne efteråt. 

Imon ska vi på fest och ska för första gången någonsin få se henne med "mycket smink" och uppklädd. Så de blir spännande. PLUS att jag sagt att hon ska få sminka mig, haha! Men de blir säkert bra, hon är bra på praktiska saker så vem vet kanske grym på att sminka också.   


Ta bilden med en nypa salt!


Hörs senare ha de bäst / Anna Hayati


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0