Helsingborg

2011-04-28 - 17:10:30
Tjatja folket, ledsen att jag inte skrivit så mycket nu men har hänt lite privata saker som jag kan ta en annan dag. Pågrund av det som hänt så är jag nere i helsingborg hos min kille så jag har tagit ledigt från både skola, jobb och praktik. Anna är också här nere, hämtade henne förut på tåget så hon är här nere nu tills söndag och håller mig lite sällskap. Vi har vart ute i stan och åkt longboard och suttit vid havet och bara pratat. Nu sitter vi i soffan och bara slappar och jag ska strax börja städa. Hampus jobbar och Jack kommer väl snart antar jag. Så vi får väl se vad denna helgen erbjuder, ska till landskrona till Hampus föräldrar och käka lite go mat och umgås.
Hoppas ni alla har det bra ")
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0