Älskade Anna

2011-04-14 - 18:40:52
Ja som ni ser gjorde Anna ett litet inlägg om oss och om mig.

Om Anna! - skrivet av mig, Michelle!

Anna är en fantastiskt underbar och go tjej och jag får erkänna att när vi första gången träffades så var vi båda lite osäkra på varandra men tillslut lärde vi känna varandra och det är jag riktigt glad för.
Ibland är Anna ganska tyst av sig jämfört med andra dagar, men när man är med henne själv kan hon babbla, haha men hon är riktig härlig att prata med. Och som Anna skrev innan när hon råkade sätta en kniv i fingret på mig, ja hon kan också ha lite temprament när det gäller vissa saker och just då den gången höll hon i en kniv. Men allt gick bra!
Hon är väldigt lätt att ha att göra med och är det någon man kan lita på så är det henne. Hon och jag är ganska lika förutom att jag var mer kille när jag träffa henne än nu, men vi gillar samma saker och tänker ofta lika.

Bild på henne!

Jag är otroligt tacksam och stolt över att ha henne som vän ! Min hayati // Habibi Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0