Allt är fel

2011-04-19 - 11:19:50

Allt jag gör är fel. Allt jag säger är fel.

Är jag elak så är det fel.
Är jag inte hjälpsam är det fel.
Är jag otacksam är det fel.
Berättar jag inte hur jag mår är de fel.
Ger jag inget är det fel.
Skriker jag och gapar är det fel.
Säger jag inte vad jag tycker är de fel.
Är jag arg och irriterad är det fel.
Är jag trött är det fel.
Är jag hungrig är de fel.
Ljuger jag är de fel.
Sover jag inte om nätterna är de fel.
Att jag lever och andas på denna gjord är fel!!

Men är jag snäll är de fejk.
Är jag hjälpsam är de ett spel.
Är jag tacksam så menar jag de inte.
Berättar jag hur jag mår är de bara extra tung belastning.
Ger jag något får jag aldrig nått tillbaka.
Försöker jag föra en lugn diskussion får jag alldrig prara till punkt.
Säger jag vad jag tycker så ljuger jag.
Är jag glad så kan ingen glädjas av det.
Är jag pigg har jag sovit för mycket.
Är jag mätt har jag ätit för mycket.
Talar jag sanning är de ingen som vill lyssna.
Använder jag sömntabletter är jag psykiskt sjuk.
Om jag slutar andas kanske jag gör rätt?
eller kanske är jag bara egoistisk då?

I go back to the shadow
so you dont need to see me anymore

//Anna


Postat av: thres

gillar texten. har du skrivit den själv ?:)

2011-04-19 - 15:51:31
URL: http://thresn.blogg.se/
Postat av: Miranda

Sv; var gärna med i min FRÅGESTUND!! <333



Kraam Miranda <3

2011-04-19 - 17:55:20
URL: http://mirrizanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0