24 augusti 2009

2011-04-22 - 13:03:00
Ett väldigt speciellt datum för mig, det var då jag och min älskade pojkvän blev tillsammans. Historien är ganska romantiskt, vi träffades i strömstad en sommaren 09, och jag föll för han direkt. Vi började umgås och när det var dags att åka hem, tänkte jag att det var det. Jag skulle aldrig mer se honom. Han bor nämligen i skåne, helsingborg. Så vi har lite distans. Men snart är det 2årsen vi blev tillsammans och fler blir det ")

24augusti 2009 var första dagen på gymnasiet, upprop och klassrum och annat sånt. Så kom han up
p runt 3 tiden till kungsbacka, (där jag bodde då) så vi umgicks och han hade även med dig Tobbe, han e trög haha ! Skämt åsido. Men så när han åkte gav han mig en kyss och jag kände att han verkligen var den. Han var min och jag var så kär. Kom även ihåg att innan han kom upp så hade han skickat 3 stora röda rosor med ett kort där det stod Saknar Dig. Men det stod inte vem det var ifrån, sen frågade han mig. Otroligt gulligt. Första gången han sov hos mig, gick han av tåget i kungsbacka, hade ena handen bakom ryggen och väskan i andra handen. Han frågade om jag vart snäll. Klart jag sa ja, så tog han fram handen och i den hade han 10st stora röda rosor!

Har jag världens bästa pojkvän eller vad? Men nu 2år senare sitter vi här och vi har haft både upp och nedgångar men vi klarar oss bara fint. Han är nu i DK och handlar lite gott. Och nästa helg är det Valborg och då ska Anna hänga med ner, vi är bjudna till hans pappa och familj på middag, sen ska vi festa gärnet! Eller vad säger du Anna! ;)
Postat av: Saaaaga<'3

awh, vad gulligt!

2011-04-22 - 16:57:04
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0