20 månader

2011-04-24 - 08:59:51
‎1år och 8månader, 20månader idag älskling! Jag älskar dig ♥
När du ser på mig
Och när jag ser på dig
blir allting så klart
och så himla underbart
När du säger "Hej" och ler mot mig
stannar upp, och ser på mig
Och det enda jag kan göra är att le tillbaks
För hjärtat dunkar snabbt och allt är så himla bra
Tanken rusar genom kroppen:
Ditt leende slår allt
Allt som var kallt blir snabbt varmt
Mitt hjärta tar ett skutt just då
Om du bara visste hur bra man kan må
När du ler mot mig
För ditt leende slår allt
Det måste ju vara just så att jag älskar dig
Ja det är ju så, Jag älskar dig
När du ler mot mig,
Då fattar jag verkligen hur mycket jag älskar dig
Och hur bra jag mår
DU gör så att jag livsglädjen tillbaka får
För, ditt leende slår allt <3
När du ser på mig
Och när jag ser på dig
blir allting så klart
och så himla underbart
När du säger "Hej" och ler mot mig
stannar upp, och ser på mig
Och det enda jag kan göra är att le tillbaks
För hjärtat dunkar snabbt och allt är så himla bra

Tanken rusar genom kroppen:
Ditt leende slår allt
Allt som var kallt blir snabbt varmt
Mitt hjärta tar ett skutt just då
Om du bara visste hur bra man kan må
När du ler mot mig
För ditt leende slår allt

Det måste ju vara just så att jag älskar dig
Ja det är ju så, Jag älskar dig
När du ler mot mig,
Då fattar jag verkligen hur mycket jag älskar dig
Och hur bra jag mår
DU gör så att jag livsglädjen tillbaka får

För, ditt leende slår allt <3

//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0