livet är inte rättvist

2011-05-02 - 20:14:16
jag vet inte vad jag ska göra eller säga, paniken växer och hjärtat bultar. jag förstår ingenting, jag vet bara inte vart jag ska ta vägen. jag är förvirrad och rädd, hjälp mig ur den här skuggan, tankarna for åt alla håll. muren har åkt upp ännu en gång i mitt liv som jag kämpat så mycket för att riva ner, den är uppe nu, och jag vet inte hur länge det kommer ta att riva ner den. ibland får jag känslan att inte leva, men när jag tänker det, så skäller jag på mig själv, jag har så mycket att leva för, jag får inte tänka så, livet är svårt och definitivt inte rättvis, men vad ska man göra, rikta blicken framåt, men när muren är uppe så ser jag inte över på andra sidan. jag vill kämpa men jag vet inte om jag orkar, men när jag tänker på allt och alla som jag älskar, vet jag att jag klarar det!
Postat av: annamichelle BYGG BRUDAR

du klarar de, du är stark<3 även om det är jobbigt måste man kämpa, love u!

2011-05-02 - 23:30:25
URL: http://byggbrudar.blogg.se/
Postat av: AnnaMichelle! BYGGBRUDAR

älskar dig <3

2011-05-03 - 06:24:04
URL: http://byggbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0