Allt möjligt

2011-05-17 - 18:28:50
Tjaaa folket !! Va ett tag sen jag skrev nått här men har vart rätt mycket nu, kan berätta mer antingen ikväll eller imorgon ") Idag har jag vart hemma pågrund av lite skit och jag har inte sovit speciellt bra inatt. Så fick ta en hemmadag, fixa lite, tvätta och damsög och lite annat. Nu kom jag precis hem, lämnade bilnyckeln till Kiem och tog hans cykel, han skulle till en kompis och ah haha ingen aning!

Helgen har vart trevlig, i fredags hämtade farsan oss och vi åkte till strömstad till kusinens konfa, det var på lördagen iosf menmen, va där vid 1 i kyrkan och satt där någon timma, sen blev det till församlingssalen för mat, drycka och presenter ! Mycket god mat, sushi och lite annat.

Sen bar det hem igen, väl hemma satt jag vid datorn och då skrev söta Linda och Hayati till mig och tyckte jag skulle komma dit, så det bar av till tuve, mötte dom vid hjalmar och tog bussen, ösregna och det blåste. Så blev det fel på bussen så fick vänta på nästa -.- Sen kom vi äntligen hem till Linda, satt och snacka sen kom det 3 polare till dom så vi satt och drack lite whiskey, inte speciellt gott menmen ! Tack för en härlig helg alla underbara människor ! <3

Mina två sötnosar ")

Ett videoklipp kommer sen från en tjej på konfan som sjöng så otroligt bra, inte bästa kvaliten men ändå ")
Sen mer bilder från praktik !

//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0