Stressigt

2011-05-04 - 15:14:28
Ja idag kan man säga att man var lite stressad. Hade ju nationella i engelska idag, jag vaknade kvart över 8, nationella skulle vara halv 9, så blev förbannad, slängde på mig kläder, bad hayati ringa, förklarade allt och hon sa till Nicklas, kom till skolan, sprang upp dit och pratade med Nicklas, jag fick komma in iaf, tur det! Provet gick väl bra, handlade om traditioner och lite sånt, skulle skriva över 200 ord men inte mer än 600, skrev över 200 iaf så är rätt nöjd, fast var stressad, trött och glömde mina glasögon men vi får hoppas på det bästa!
In till stan med hayati och käka, sen kolla runt lite, hittade ett par as snygga jeans! Bild får ni se imorgon, samt 2 armband, ett till mig och ett till hayati, även bild på de imorgon ")
//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0