ler på utsidan men gråter på insidan

2011-05-11 - 22:16:35
Är trött på att alla frågar hur jag mår, jag mår skit men jag tar smällen fejkleende på läpparna och säger att allt är bra, men det är det inte, men säger jag som det är så kommer folk bara fråga mer och klarar inte det. Jag vill bearbeta detta själv, det är något jag måste göra, vissa folk är kanske oroliga för mig men jag kan inte göra något, jag måste ta itu med det här! Jag klarar inte detta själv men vet att jag måste, muren är uppe ännu en gång och jag vet inte hur lång tid det kommer ta den här gången att få ner den, men jag klagar inte för mycket, jag lever och det är jag glad för! Jag är jävligt osäker och rädd och vet inte ibland vart jag ska ta vägen, ibland får jag känslan att bara krypa under täcket och försvinna, men vet också att det inte hjälper, det har jag fått lära mig. Jag tar mig igenom det här, jag vet inte hur lång tid det tar men jag kommer klara det!
Jag sätter på mig mitt leende och säger att allt är bra, allt är bara bra !
Postat av: rebecca jansson'

sv' tacktack :) Hoppas allt är bra med dig också :)

2011-05-11 - 22:33:02
URL: http://uttjatat.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0