Din

2011-05-03 - 06:32:11
Din skönhet rinner över mig,
som vatten över sand.
Finns inget jag hellre,
vill ha än din hand.
Du har så mycket,
skönhet och charm.
Bara att kolla på dig,
gör mig helt varm.
Du skriver så gulligt,
roligt och sött.
Du får en annans språk,
att framstå som dött.
Om jag någon gång,
en dröm skulle ha.
Skulle den handla om dig,
och göra mig gla
Din skönhet rinner över mig,
som vatten över sand.
Finns inget jag hellre,
vill ha än din hand.

Du har så mycket,
skönhet och charm.
Bara att kolla på dig,
gör mig helt varm.

Du skriver så gulligt,
roligt och sött.
Du får en annans språk,
att framstå som dött.

Om jag någon gång,
en dröm skulle ha.
Skulle den handla om dig,
och göra mig gla

//Michelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0