Faceways AB Göta Energi

2011-04-24 - 21:28:26
Nu ska jag kolla på film och sen sova, ska upp imorgon och jobba. Hade ett extrajobb innan som telefonförsäljare på kvällarna mellan 18-19. Men det la dom ner men är fortfarande anställd så kan komma och jobba när jag vill, känns bra på ett sätt, man kommer bra överrens med folket där, pratar med alla sorters människor varje dag, och är ju anställd fast jobbar inte på fast tid så har jag jobb där i sommar och det är mycket bra!
Och imorgon är det ju röd dag men dom jobbar så då kan man jobba lite tänkte jag") Och min söta lilla Alex ska dit med, ska bli så kul och träffa henne igen, var ett tag sen <3 Skulle jobbat där på påsklovet men fick jobb på firman då, menmen ska dit imorgon iaf och ska möta Alex i stan vid 11 för en kopp kaffe, man brukar jobba mellan 9-18.00 men nu är det ju röd dag så nu jobbar vi från 12-16.00, menmen ")

Där sitter lilla jag fast på det stora kontoret ")


Jag och Said på julfesten ")


Jag och Alex på julfesten ")
Ska bara tala om att det heter Faceways AB och vi säljer Göta Energi, ett elbolag, alltså elavtal ")
Tänkte ni kanske ville veta det (A)

//Michelle
Postat av: anna

det låter kul:) jag jobbar också extra som det och trivs riktigt bra, roligare än vad man tror faktiskt.

2011-04-25 - 08:44:00
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: saradewez

Fina bilder! :)

2011-04-25 - 11:35:10
URL: http://saradewez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0