Älskade, hoppas vi får en underbar dag!

2011-04-24 - 10:13:24
och finns inget tryggare än din famn
höra när du pratar, lyssna på dina ord
det ger mig kraft, stryka och mord
du vet saker många andra inte vet, de folk inte kan se
du är en av få som kan få mig glad, du får mig att le
vill alltid ha dej vid min sida
det får mig att inte alltid behöva lida.
du är det viktigaste för mig
klarar mig ine utan dej, vill ha dig här i alla dar
älskar dig min kära far<3

Du gör allt du kan
finns inget tryggare än din famn
höra när du pratar, lyssna på dina ord
det ger mig kraft, stryka och mord
du vet saker ingen annan vet, du ser saker ingen annan kan se
du är en av få som kan alltid kan få mig glad, få mig att le
vill alltid ha dig vid min sida
slippa känna smärta, behöva lida.
du är den viktigaste för mig
klarar mig inte utan dig
vill ha dig här i alla dar
älskar dig min kära far<3


Pappa och jag när jag var väldigt liten!
Hoppas vi får en trevlig dag tillsammans och ni med // Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0